طراحی لباس فرم با نظر شما

با طراحان لباس فرم اداری ما ایده های خود را بر روی لباس فرم پیاده نمایید:

طراحی لباس فرم – شركت فرح فرم ایرانیان (پوشاک فرم) داراي تيمي از بهترين و خوش ذوق ترین كارشناسان و طراحان لباس فرم مي‌باشد كه به صورت حضوري اقدام به مشاوره در زمینه طراحی فرم اختصاصی زنانه و مردانه و اجرا می نماید. این خدمت علاوه بر مدل های موجود و از قبل طراحی شده می باشد.

خانم فاطمه علی‌جربان هر چه در ذهن شماست را به روی کاغذ آورده تا بهترین طرح، درخور کارمندان برای سازمان شما انتخاب شود. به شما کمک می کند تا با استفاده از مدل های موجود و استایل سازمانی‌تان، به طرح دلخواه لباس فرم برسید. می توانید رنگ سازمانی خود را در لباس‌ فرم ها اعمال نمایید. قسمت هایی از لباس را که خوشتان نمی‌آید تغییر دهید. اگر قسمتی (مثلاً جیب) را دوست داشته باشید، اضافه کنید. مدل یقه را تغییر دهید. و در کل هر کاری که بخواهید به راحتی در  طراحی لباس فرم اعمال بفرمایید.

طراحی مانتو و شلوار بانوان و کت و شلوار آقایان و در کل هر نوع پوششی که کارمندان داشته باشند، می‌تواند به نوعی نشان دهنده شخصیت سازمانی شما باشد. ما می‌توانیم مانتو و شلوار ، مقنعه، کراوات زنانه ، شومیز و چادر را برای کارکنان خانم مجموعه شما و کت و شلوار، پیراهن، کفش و کراوات را برای کارکنان آقای شاغل در مجموعه شما طراحی کنیم. به نحوی که علاوه بر سادگی و شیک بودن، مولفه های سازمانتان از جمله رنگ سازمانی، لوگو و … در آن رعایت شده باشد.

افزون بر طراحی هایی که ما برای شما انجام می دهیم، شما نیز می توانید طراحی لباس فرم مد نظرتان را به ما بگویید. به عنوان مثال بفرمایید که یقه یک محصول را با جیب و سرجیب یک محصول دیگر ترکیب کنیم.

برخی از نمونه های طراحی لباس فرم توسط خانم فاطمه علی‌جربان را در زیر مشاهده می‌فرمایید:

 

طراحی علی جربان کم حجم 1024x626 - طراحی لباس فرم
طراحی لباس فرم اختصاصی با نظر کارما

علاوه بر طراحی لباس فرم  ، دانستن نوع و کیفیت پارچه، قیمت هر دست لباس فرم و اطلاعات فنی حق شماست. در این زمینه نیز تنها نخواهید ماند و کارشناسان ما همواره در کنار شما خواهند بود تا به ایده آل ترین انتخاب برسید.

برای این منظور با کارشناسان ما در بخش فروش با شماره تلفن های 6-66499144 تماس حاصل فرمایید.

طراحی لباس فرم