آراستگی پوشش کارمندان خود را به ما بسپارید.

فروش لباس فرم اداری – شرکت فرح فرم ایرانیان (پوشاک فرم) همواره تلاش نموده تا علاوه بر تولید و ارائه لباس فرم  به مشتریان از هر کوششی برای رضایت مندی مشتریان دریغ ننماید.

همواره از پارچه های ساخت کشور ترکیه، کره، چین و ایران با کیفیت بالا استفاده نموده است. خرجکار استفاده شده در محصولات از بهترین برندهای دنیا در این زمینه می‌باشند. همچنین کنترل کیفیت در مراحل تولید چون الگو، برش و دوخت پوشاک فرم همیشه در این مجموعه صورت گرفته است.

علاوه بر استفاده از متریال با کیفیت و تولید لباس فرم با استاندارد قابل قبول، سعی نموده ایم خدمات منحصر به فردی را به مشتریان عزیز ارائه نماییم.

خدمات پوشاک فرم

خدمات پوشاک فرم – قبل از این که محصولات به مشتریان عزیز تحویل داده شود؛ بایستی ارتباط مناسبی میان ما شما برقرار شود. این ارتباط از طریق واحد فروش لباس فرم و واحد طراحی لباس فرم این مجموعه با شما صورت می‌پذیرد:

خدمات قبل از فروش

خدمات پوشاک فرم – یکی از خدمات مجموعه پوشاک فرم ، طراحی طبق نظر کارفرما و با توجه به خصوصیات داخلی هر شرکت و سازمان می‌باشد. برای آشنایی بیشتر با این خدمات به صفحه “طراحی لباس فرم ” مراجعه نموده و یا با شماره تلفن های 6-66499144 (بخش طراحی) تماس حاصل فرمایید.

طراحی لباس فرم

این مجموعه متناسب با هر فرد و سازمان و شرکت و با توجه به نوع نیاز مشتری اقدام به فروش و عقد قرارداد می‌نماید. برخی از این روش‌ها را در زیر مشاهده می‌نمایید:

فروش تکی لباس فرم:

کلیه مشتریان محترم می‌توانند با مراجعه به “فروشگاه” از محصولات لباس فرم از نزدیک دیدن نموده و مدل‌هایی را که موردپسند واقع شد را خریداری نمایند.

نمایندگی و فروش عمده لباس فرم به فروشگاه‌ها:

جهت دریافت نمایندگی انحصاری در هر شهر و یا خرید محصولات جهت فروش در فروشگاه خودتان با واحد فروش ما به شماره 6-66499144 در تماس باشید.

فروش به سازمان‌ها و شرکت‌ها:

در اینجا به صورت تیتروار مدل‌های فروش تقدیم می‌شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش ما در ارتباط باشید.

بن کالا کم حجم - خدمات پوشاک فرم

کارت تخفیف کالا کم حجم - خدمات پوشاک فرم

  • فروش لباس فرم با استفاده از بن کارت تخفیف کالا:

بن کارت تخفیف کالا کم حجم - خدمات پوشاک فرم

  • ….
مدل‌های مختلف فروش

بعد از عقد قرارداد فروش لباس فرم اداری ، وظیفه ما به اتمام نرسیده و همچنان در خدمت شما هستیم.

خدمات پس از فروش

بارها اتفاق افتاده است که با وجود اندازه بودن لباس، به قول معروف فیت تن نیست. جهت انجام امور خیاطی تعمیری از جمله کوتاه کردن، تنگ کردن و … یک خیاط ماهر جهت تعمیرات احتمالی همواره در فروشگاه مستقر می‌باشد. قطعاً از لباسی که می‌پوشید رضایت خواهید داشت.

خیاطی تعمیری

پس از عقد قرارداد در صورتی که قرارداد تولید و دوخت باشد و تعداد کارمندان زیاد باشند و همچنین تمایل کارفرما به سایزگیری، سایزگیر خانم به مجموعه شما مراجعه نموده و سایزگیری را انجام می‌دهند.

سایزگیری به معنای پی بردن به سایز واقعی مشتریان (با توجه به سایزهای تولید شده در این مجموعه) می‌باشد. سایزبندی این مجموعه بر اساس استاندارد اروپا برای مانتو و شلوارهای زنانه از 36 الی 52 (هر سایز دو شماره افزایش) می‌باشد. برای سایزهای کوچک‌تر از 36 و بزرگتر از 52 نیز به صورت تکی دوخت و برش انجام خواهد شد.

سایزگیری لباس فرم

کلیه محصولات پوشاک فرم دارای شش ماه گارنتی و وارنتی می‌باشند. در صورت عدم امکان اصلاح محصول تعویض می‌گردد. البته قطعاً اجناس این مجموعه با کیفیت مواد اولیه و کیفیت تولیدی که دارند؛ بیش از این برای مشتریان کار می‌کنند.

گارانتی و وارانتی

تمامی محصولات فروش لباس فرم اداری ، به صورت اتو کشیده به همراه کاور به مشتریان محترم عرضه می‌شوند. ارائه محصول در بسته بندی مناسب حق شما است.

کاور لباس فرم

در صورت تمایل پس از تحویل کامل محصولات، گزارشی از عملکرد مجموعه و عملیات انجام شده با ذکر زمان بندی، سایز تحویل شده به کارکنان و زمان بندی تحویل به آن مجموعه ارائه می‌گردد.

این گزارش در تولیدات بعدی می‌تواند بسیار مفید واقع شود.

ارائه گزارش